1 Mart 2014 Cumartesi

Ben Susanlardanım Sana Karşı...

Bazen sorarsın kendini birilerine.
Susar kimileri, söyleyecek hiçbir şeyi olmaz.
Kimileri birkaç sözcükle anlatıverir, uzun cümleler kurmaz.
Kimileri bakar uzun uzun, sessizliği ile konuşur, dudaklar kımıldamaz.
Ve bazıları susar işte, inadına. Çok fazla şey olur, sığdıramaz geçen vakte, ömre bile.
Tek bir sözcük yeter bazen ya, başka hiç bir kelimeyi sana yakıştıramaz
Ben, susanlardanım sana karşı
Tek bir sözcük az gelir bana, uzun cümleler ise hayattan bol zaman, senden yürek ister. İşte susuyorum ya, sana susuyorum anla, seni susuyorum anla. Cilt cilt kitaplar, ufacık şiirler yakışmaz hayatıma bedel sana. Ve suskunluğum bir eziyet olsa da, sen yeter ki anla, yüreğimde mezarlık var, gömülü aşklar, ‘Seni seviyorum’larla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder