4 Mart 2014 Salı

Dön diyemem, dönersen burdayım sevgilim, gel al beni öldürdüğün yerden...

Hapsoldum...

Dört duvarın arasındayım, gözlerinde bir yerde. Bir başıboş zamandayım, yelkovanın ucunda. Zamanın durduğu yerdeyim, güneşin uzağında. Yüce dağlar var, güzel günleri saklayan. Bir ben var senini kaybetmiş, bir de sen, beni benden alıp gitmiş. Basit bir labirentteyim, çıkmaz sokağın birinde. Solan bir gülün dikenindeyim, doğan günün gecesinde. Sensiz bir uçurumdayım, ölümün son hecesinde. Gittiğin yollarda bir taş oldum, belki geri dönersin diye...

Yollarına güller serdim, solmadan gör güzelim. Güneşe adını yazdım, gece olmadan dön sevdiğim. Ardından bakmak daha da zorlaşıyor, sanki her adımında ölüm yaklaşıyor. Aşk değil bunun adı, susamadım henüz aşka. Çok sevdiğimi kaybettim güzelim, yaşamdan ayrılmanın tadı başka...

Dön diyemem, dönersen burdayım sevgilim, gel al beni öldürdüğün yerden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder