8 Mart 2014 Cumartesi

Mektup

Soğuyacakmış havalar... Bende hep soğuk zaten hava, ama sen sevmezsen yağmuru, kar yağışlarını.

Eldivenlerini eksik etme pamuk ellerinden, sıkı giyin sevgilim.. Hani kırmızı, örgü bi şapkan vardı, çok severdim? Onu da giy, saçlarını sal sonra... Hatırlar mısın bilmem, hani yürürdük kordonda, hafta sonları; yine yürüyorsan, yalnız ya da değil, şemsiyeni de al yanına. Islanmasın kirpiklerin... Gamzelerinden akmasın damlalar, ağlamak yakışmaz sana, yağmurda da ıslanma sırılsıklam. Zor oluyor hastalık, ben daha atlatamadım; sende hasta olma güzelim. Çayına tek şeker at yine, biliyorsun şeker zararlı, yaşlanmayı da sevmezsin, senden tatlı olmasın çayların. Çikolatalı kurabiyelerden bi tane de benim için al lütfen, kim bilir, belki karşına çıkarım ansızın? Senden sonra gitmedim o pastaneye, kurabiyelerle de aram yok artık. Tadı kaçtı her şey gibi. Sigaraya başladım bu arada, sana benzetiyorum onu...

İlk başta başımı döndürüyor diye sevmiştim, sonra bırakamaz oldum. Şimdi müptelasıyım, ciğerlerime yaptıklarını bile bile içiyorum. Dumanı da senin gibi alımlı, süzülüp gidiyor. Ve geri dönmüyor, ASLA...

Öyle işte, dikkat et kendine, özleme beni, iyiyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder